شناسایی۷۰۰ بیمار جدید کرونا در کشور
18 شهریور 1401 ساعت: 14:6



بر اساس اعلام وزارت بهداشت، از روز پنج‌شنبه تا جمعه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شده و در عین حال ۱۷ استان بدون مرگ و میر کرونایی بوده‌اند.
به گزارش سلامت، بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، از روز پنج‌شنبه تا جمعه ۱۸ شهریورماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۰۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۹۶ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۷۸۱ نفر رسید.

متاسفانه ۲۷ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۱۳۵ نفر رسید.

همچنین از روز پنج‌شنبه تا جمعه ۱۷ استان بدون مرگ و میر کرونایی بوده‌اند و ۷ استان نیز، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید۱۹ داشته‌اند.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۱۳ هزار و ۷۳۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

همچنین ۶۳۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۳ میلیون و ۹۰۵ هزار و ۷۹۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۱۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۰۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۲ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

تا کنون ۶۵ میلیون و ۳۹ هزار و ۵۸۶ نفر دوز اول، ۵۸ میلیون و ۴۳۰ هزار و ۷۲۸ نفر دوز دوم و ۳۱ میلیون و ۱۶ هزار و ۱۸۱ نفر، دوز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۴۹۵ دوز رسید.

همچنین از روز پنج‌شنبه تا جمعه ۱۱ هزار و ۱۱۹ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
برچسب ها
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو