یکشنبه ،7 اردیبهشت، آخرین اخبار کرونا؛ ایران
۳۰۷۹ بیمار کووید-۱۹ در وضعیت شدید بیماری، ۶۰ جانباخته در ۲۴ ساعت گذشته
7 اردیبهشت 1399 ساعت: 15:2



در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز یکشنبه ( هفتم اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۱۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد
رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تاکنون ۹۰هزار و ۴۸۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۷۱۰ نفر رسید.

به گزارش سلامت به نقل از ایرنا، کیانوش جهانپور روز یکشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن در کشور افزود: در ۲۴ ساعت گذشته تا ظهر امروز ( هفتم اردیبهشت) بر اساس گزارش آزمایشگاه‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی ۱۱۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و با در نظر گرفتن موارد جدید، مجموع بیماران مبتلا به کووید- ۱۹ در کشور به ۹۰ هزار و ۴۸۱ نفر رسید.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ادامه داد: در طول ۲۴ ساعت گذشته ۶۰ بیمار دیگر مبتلا به کووید-۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و از زمان شیوع این بیماری در کشور تاکنون ۵۷۱۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

جهانپور بیان کرد: بر اساس این گزارش‌ها تاکنون ۶۹ هزار و ۶۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند که حدود ۷۵ درصد مبتلایان است. ۳۰۷۹ نفر از این بیماران نیز در وضعیت شدید این بیماری و به نوعی بحرانی تحت مراقبت قرار دارند که امیدواریم شفا پیدا کنند.
وی گفت: تاکنون ۴۲۱ هزار و ۳۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در ۱۲۶ آزمایشگاه کشور انجام شده است.

جهانپور افزود: حدود دو میلیون و ۲۷۰ هزار واحد صنفی و صنعتی در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کرده اند.بیشترین موارد ثبت نام در این سامانه مربوط به استانهای تهران، اصفهان و خراسان رضوی و از نظر فعالیت مربوط به صنایع، صنوف کوچک، محیط های اداری و مراکز تهیه مواد غذایی بوده است.
برچسب ها
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو