شخصیت‌شناسی با بستنی موردعلاقه
16 مرداد 1399 ساعت: 23:5



بستنی، خوراکی محبوب تابستان است و امروزه انواع آن در بازار به‌فروش می‌رسد. معمولا افراد تمایل به انتخاب نوع خاصی از طعم و اسانس بستنی دارند. این تنوع ذائقه به شخصیت متفاوت افراد بستگی دارد که که توسط یک عصب‌شناس استرالیایی Alan Hirsch باتوجه به تاثیر بو و مزه بر مغز به‌دست آمده است. 

مطلبی که در ادامه می توانید بخوانید نتیجه مطالعه این عصب شناس است. این ویژگی ها عبارتند از: 

 

بستنی وانیلی؛ بانشاط و آرمان‌گرا

وانیل رایج‌ترین اسانس در تهیه بستنی است و علاقمندان به این رایحه دلچسب معمولا افرادی بانشاط هستند که هراسی از تجربه اتفاقات جدید ندارند. آنها همچنین آرمان‌گرا هستند و بیش از آنکه منطقی باشند، به احساس خود اعتماد می‌کنند. علاقمندان به اسانس وانیل، هیجانات خود را کاملا ابراز می‌کنند و در برقراری روابط صمیمی خود موفق هستند. 

 

بستنی توت‌فرنگی؛ درون‌گرا

دوستداران طعم بستنی توت‌فرنگی معمولا افرادی درون‌گرا، فداکار و صبور هستند. همچنین، مشخص شده کسانی که مزه این میوه کوچک را می‌پسندند، شخصیت منطقی، سنجیده و عاقلانه دارند. 

 

بستنی شکلاتی؛ اغواگر و جذاب

آنها که طعم شکلات را نسبت به دیگر طعم‌های بستنی ترجیح می‌دهند، در جذب دیگران موفق‌تر هستند. البته سرزندگی و نشاط، بانمک بودن و خوش‌باوری از دیگر خصوصیات این افراد است. 

 

نعناع و شکلات؛ سرسخت و جاه‌طلب

کسانی که از خوردن بستنی نعناع همراه با تکه‌های شکلات لذت می‌برند، شخصیتی جاه‌طلب، با اعتماد‌به نفس بالا و قناعت‌گر دارند که می‌خواهند همیشه حق به‌جانب شان باشد. این افراد فقط در صورتی که در یک بحث پیروز شوند، کاملا راضی خواهند بود. البته سازگاری یکی دیگر از ویژگی‌های شخصیتی آنهاست.

 

بستنی رنگارنگ؛ نگرش منفی اما قدرت تصمیم‌گیری مطلوب

شاید زیبایی بستنی چند رنگ با نگرش منفی طرفداران آن چندان هماهنگ به‌نظر نرسد اما آنها بیش از آنچه تصور کنید، نگرش منفی دارند. البته این افراد توانایی خوبی برای آنالیز اتفاقات دارند و معمولا تصمیم‌های درستی می‌گیرند. 

 

بستنی شکلات مغزدار؛ جذاب اما پرخاشگر

اگر بستنی شکلاتی مغزدار اولین انتخاب است، احتمالا نشان‌دهنده شخصیت پرخاشگر اما جذاب فرد خواهد بود. البته این فرد شنونده خوبی است و دوست دارد بر اهداف خود متمرکز باشد که معمولا نیز به‌ آنها می‌رسد و گاه اطرافیان از روحیه پرخاشگری او آزرده می‌شوند. 

 

بستنی قهوه؛ بانشاط و علاقمند به زندگی در لحظه

طعم بستنی قهوه معمولا برای افراد سرزنده که شخصیتی متظاهر دارند و مایلند زندگی را با بهترین شور و هیجان سپری کنند، دلچسب است. علاقمندان به این طعم بستنی، دغدغه‌ای برای آینده شان ندارند و در حال زندگی می‌کنند. آنها همیشه نیاز به تحریک و هیجان در رابطه عاشقانه خود هستند. 

 

بستنی با چیپس شکلاتی؛ سخاوتمند و مهربان

لذت از بستنی همراه با چیپس شکلاتی معمولا در افرادی دیده می‌شود که بسیاری از خصوصیات خوب رفتاری را دارند. آنها سخاوتمند، کاردان و شایسته هستند و گرمای محبت همیشه در چشمان شان موج می‌زند.

 

ترجمه: مریم سادات کاظمی

منبع: selection.ca

 بستنی خانگی توت‌فرنگی و ریحان برای این تابستان کرونایی

آیا شما به غذا خوردن اعتیاد دارید؟!​​​
برچسب ها
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو