اِوا مندس و انتخاب رژیم میامی برای کاهش وزن
22 تیر 1399 ساعت: 09:4



اِوا مندس؛ هنرپیشه 46 ساله هالیوود است که رژیم میامی را برای کاهش وزن خود انتخاب کرده ‌است. او راز تناسب اندامش را این سبک تغذیه ای می‌داند و سال‌هاست که آن را رعایت می‌کند. البته بسیاری از چهره‌های دیگر مانند کارمن الکترا، شکیرا و... نیز این رژیم غذایی را دنبال می کنند.

جسیکا بیل و 6 وعده غذا برای حفظ تناسب اندامرژیم میامی مبتنی بر حفظ قند خون در حد مطلوب است که موجب 2 تا 3 کیلوگرم کاهش وزن در هفته می‌شود. میوه‌ها، سبزیجات، غلات، خشکبار و چربی‌های غیراشباع اساس این رژیم غذایی را تشکیل می‌دهند. البته این رژیم غذایی شامل 3 مرحله می شود که عبارتند از:

 

مرحله اول: کنترل ولع غذا خوردن ( 15 روز)


در این مدت، مصرف گوشت، مرغ، بوقلمون، ماهی و آبزیان باید در حد نرمال باشد اما مقدار سبزیجات، تخم‌مرغ، خشکبار و پنیر افزایش پیدا می کند. در این مرحله، نان، پاستا، سیب‌زمینی، برنج، میوه‌ها، شکلات، دسر، کیک و شکر سفید ممنوع است. 

 

مرحله دوم: گنجاندن قندهای مفید در رژیم ( 3 هفته)


پس از 15 روز مرحله اول، اضطراب و ولع غذاخوردن کم می‌شود و فرد احساس بهتری دارد. در مرحله دوم رژیم غذایی یاد شده، می‌توان از نان، پاستا، برنج، میوه‌ها و شکلات استفاده کرد.

 

مرحله سوم: تغذیه متعادل برای همیشه


این مرحله، مهم‌ترین دوران رژیم غذایی یاد شده است زیرا حفظ وزن ایده‌آل منوط به رعایت عادت های صحیح تغذیه ای است. البته اگر پس از دو مرحله اول، اصول این رژیم غذایی رعایت نشود، کاهش وزن دوباره بر می گردد.

 

ویژگی های این رژیم


معمولا پس از 2  هفته اول رژیم میامی، 4 تا 6 کیلوگرم وزن به‌خصوص چربی‌های شکمی کم می‌شود. این رژیم برای افرادی که متابولیسم پایینی دارند، مناسب است و هیچ خطری در زمینه بیماری‌های قلبی عروقی ایجاد نمی کند. البته مبتلایان به بیماری‌های کلیوی و دیابت نمی‌توانند رژیم میامی را رعایت کنند. به‌طور کلی، بهتر است پیش از رعایت هر نوع رژیم غذایی از جمله رژیم میامی، با پزشک مشورت شود.

 

یادتان باشد


خانم بازیگر علاقه وافری به تمرین های ایروبیک دارند و روزانه تمرین اسکات انجام می‌دهد. البته اِوا هر روز 3 لیتر آب نیز می‌نوشد و 2 جلسه در هفته نیز دویدن را در برنامه روزانه اش گنجانده است.

 

ترجمه: مریم سادات کاظمی

منبع:Regime des Star.com

 جسیکا بیل و 6 وعده غذا برای حفظ تناسب اندام

آشپزی در خانه؛ پای گیلاس تابستانی​​​
برچسب ها
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو