جسیکا بیل و 6 وعده غذا برای حفظ تناسب اندام
18 تیر 1399 ساعت: 08:4



جسیکا بیل؛ هنرپیشه 38 ساله آمریکایی است. او جزء افرادی است که تناسب اندامش را به خوبی حفظ کرده است زیرا 5 جلسه در هفته ورزش حرفه‌ای دارد و 6 وعده کوچک غذا، اصل مهم تغذیه روزانه اوست. برنامه غذایی او کاملا متعادل است. جسیکا باور دارد که تغذیه سالم در زیبایی، شادابی و تناسب اندام نمود پیدا می‌کند. 

مربی بدنسازی جسیکا به او پیشنهاد داده تا 6 وعده کوچک غذا در روز میل کند و به مصرف منابع پروتئینی اهمیت دهد. گرچه با این روش تعداد دفعات غذا خوردن وی زیاد می‌شود اما کاهش حجم غذا به راحتی زمینه‌ساز 5 کیلوگرم کاهش وزن و تحلیل 10 درصدی چربی‌های بدن است. 


توصیه دیگر مربی جسیکا، مصرف تا حدممکن خوراکی‌های ارگانیک است. همچنین، هر 2 ساعت پس از هر وعده غذا بهتر است تکه‌ای کوچک شکلات کاکائو بخورد تا به‌جای تحلیل عضلات، چربی‌های بدنش کم شوند. البته جسیکا بیش از حد خود را محدود نمی‌کند و در روز تعطیل آخر هفته، رژیم را کنار می‌گذارد. او همه خوراکی‌های مورد علاقه اش را در این فرصت مزه‌چشی می‌کند اما افراط به خرج نمی‌دهد.

 

منوی غذای روزانه خانم بازیگر

  • صبحانه: نان تست همراه با سفیده تخم‌مرغ و دارچین
  • میان عده: آبمیوه با یک منبع غذایی پروتئینی
  • ناهار: سیب زمینی بخارپز، ماهی تن، نان برشته و آب گریپ فروت
  • عصرانه: شکلات کاکائو، بادام بدون نمک یا موز
  • شام: اسپاگتی و کوفته قلقلی بوقلمون یا سینه مرغ. بعضی اوقات نیز سالمون همراه لیمو، کلم بروکلی و هویج. ماست بدون چربی برای دسر.
  • پیش از خواب: یک لیوان آب سیب

 

برنامه ورزشی منظم


جسیکا در کنار تغذیه متعادل، 5 جلسه در هفته ورزش را به تمرین های ورزشی می‌پردازد. او 3 جلسه، 30 دقیقه‌ای در هفته پیاده‌روی تند و دوچرخه فضایی کار می‌کند. همراه با مربی بدنسازی نیز 2 جلسه، 2 ساعته تمرین دارد. برنامه ورزشی جسیکا بسیار متنوع است و انواع تمرین های تقویت عضلات، پیلاتس و یوگا را انجام می‌دهد و یک جلسه در هفته نیز ماساژ دارد. 

 

ترجمه: مریم سادات کاظمی

منبع:Regime de star.com
ویژگی اصلی برنامه غذایی رافائل نادال؛ مصرف غذاهای دریایی!​​​
رژیم مدیترانه‌ای؛ سبک تغذیه "پنه‌لوپه کروز"​​​
این روزها، انبه بخورید!​​​
برچسب ها
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو