لژیونرهای ایرانی در معرض خطر کرونا
12 تیر 1399 ساعت: 12:4



شیوع گسترده و سریع ویروس کرونا ورزشکاران را در همه جای دنیا در معرض خطر قرار داده است. ورزشکاران و لژیونرهای ایرانی هم از این قاعده مستثنی نیستند.
یونس دلفی، فوتبالیست ایرانی که در شالروا بلژیک بازی میکند به کرونا مبتلا شده و هم اکنون در قرنطینه خانگی است.

به گزارش سایت DH، در حال حاضر تیم شارلروا با 27 در آلمان اردو زده است اما یونس دلفی و دو بازیکن دیگر این تیم به خاطر مثبت شدن تست کرونایشان تیم را همراهی نکرده اند.

دلفی و محمد فال بدون علامت هستند و برای تمرین انفرادی مشکلی ندارند.

سایت «7sur7» بلژیک خبر داد سازمان لیگ فوتبال بلژیک از این هفته پروتکل‌های بهداشتی خود را برای آغاز فصل جدید لیگ فوتبال اجرایی می‌کند.

تمام تیم‌های باشگاهی باید هر هفته تست کرونا بدهند. هزینه این تست به ازای هر بازیکن 48 یورو می‌شود و در کل هر باشگاه فوتبال باید مبلغ 50 هزار یوروبرای این تست‌ها هزینه کنند.
 
لیگ فوتبال بلژیک که یک هفته مانده به اتمام لیگ به دلیل شیوع کرونا به حالت تعلیق درآمد، در نهایت با تصمیم فدراسیون بلژیک این لیگ ناتمام ماند
علی قلی زاده و یونس دلفی در این فصل از لیگ فوتبال بلژیک برای شارلروا بازی می‌کنند. کاوه رضایی هم بازیکن بروژ است.
 
پورعلی گنجی در قرنطینه تمرین می‌کند

در حالی که آمارها نشان ازشدت و گستردگی ویروس کرونا در کشورهای عربی دارد، مرتضی پور علی گنجی، مدافع ایرانی العربی قطر منتظراست جواب تست دومش بیاید.
 
به گزارش نشریه "الرایه" قطر تیم فوتبال العربی برای بازی تدارکاتی با الشحانیه آماده می‌شود اما پورعلی گنجی چون در دوران قرنطینه به سرمی‌برد به تنهایی تمرین می‌کند. اگر جواب تست کرونای دوم او منفی باشد به تمرینات گروهی اضافه می‌شود.
 
در لیگ ستارگان قطر از بازیکنان خارجی که از کشورشان به دوحه وارد می‌شوند در 2 مرحله تست کرونا گرفته می شود تا سلامتی شان به صورت کامل تایید شود.
 
معنوی‌نژاد به خاطر کرونا لژیونر نمی شود

بجز بازیکنان فوتبال، والیبالیست ها هم از ویروس کرونا متاثر شده‌اند. جواد معنوی نژاد، ستاره تیم سایپا به خاطر کرونا جواب رد به پیشنهادات خارجی‌اش داده است.

او گفته که از چند تیم خارجی برای فصل جدید پیشنهاد داشتم، اما بخاطر شرایطی که کرونا در لیگ‌های ایتالیا و لهستان ایجاد کرده تصمیم گرفتم امسال هم برای سایپا بازی کنم. اکثر ستاره‌های بزرگ والیبال جهان بخاطر شرایط فعلی حتی از لیگ‌های ایتالیا و لهستان هم خارج شده‌ و سطح این لیگ‌ها افت محسوسی کرده است.
 
معنوی‌نژاد گفته حتی با باشگاه فنرباغچه ترکیه هم مذاکراتی را انجام داده بود اما با توجه به شرایطی که کرونا در ورزش جهان ایجاد کرده است در لیگ برتر والیبال ایران بازی خواهد کرد 
برچسب ها
دیدگاه کاربران

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد

طراحی و اجرا توسط: هیاهو