صفحه نخست چاپ
پایگاه خبری سلامت
بخش نهایی طرح ملی بررسی مصرف در سال 99 به اتمام می رسد

این طرح که عمده کارهای آن پیچیده و از 2 سال گذشته انجام شده و به مدیریت داده ها رسیده است، متاسفانه سیستم نتوانسته مدیریت کند. اما با حضور دکتر رزاز رییس انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور دوباره به جریان افتاد و امیدواریم در سال 99 بتوانیم نتایج مصرف را آنالیز کنیم و گزارش نهایی را ارایه دهیم تا سیاستگذاران و مدیران بتوانند از طرح استفاده کنند.

 

ما در بخش دانشکده عمدتا در چارچوب ضوابط و سیاست های دانشگاه برنامه ریزی می کنیم و سیاست های دانشکده در سطح دانشگاه تعیین و ابلاغ می شود. در حال حاضر نیز لاین های تحقیقاتی خاصی از سوی دانشگاه معرفی نشده اما همکاران عضو هیات علمی در این لاین ها فعالیت دارند و ما نیز آن‌ها را مدیریت و بودجه هایی را که نیاز دارند، فراهم می کنیم تا بتوانند تحقیقات مرتبط را در چارچوب سیاست ها و برنامه های دانشگاه انجام دهند.


 در بخش انستیتو تحقیقات تغذیه ای و صنایع غذایی کشور به عنوان یک نهاد ملی، مردم را با مسائل مختلف که مهمترین آن راهنماهای غذایی است، آشنا می کنیم و در حال حاضر به دلیل اپیدمی کرونا، سرعت این راهنماها کند شده است. اما در حال راه اندازی وب سایتی در راستای آگاهی و آموزش مردم در بخش راهنمای غذایی هستیم. البته طی دو ماه گذشته، اپلیکیشن تاک را راه اندازی کردیم  و به این فکر هستیم که اپلیکیشن دیگری راه اندازی کنیم و جدول ترکیبات غذایی را ارایه دهیم.


 گیاهخواری می‌تواند پاندمی‌های آینده را متوقف کند؟!

اپلیکیشن تاک به طور رایگان قابل دسترسی است