0
0
        

هر یک از کشورهای اروپایی در مسیر تلاش برای ترغیب مردم به اهدای عضو به ایده‌های جالب و سودمندی روی آورده‌اند. یکی از شناخته‌شده‌ترین اقدامات در سال 2012 توسط یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین باشگاه‌های فوتبال برزیل با عنوان اسپورت‌رسیف بود که برای اعضای آن کارت اهدای عضو تهیه کرد و در تبلیغات وسیع تلویزیونی این شعار را ترویج داد که با اهدای عضو هواداران تیم ما حتی بعد از مرگ هم جاودانه خواهند ماند. در طول یک سال بعد از این اقدام میزان اهدای عضو در برزیل 54 درصد افزایش یافت. این تیم فوتبال به دلیل این تبلیغ در جشنواره کن تندیس شیر طلایی را دریافت کرد.




مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

ارسال ديدگاه
نام :    ایمیل : 

عکس خوانده نمی شود کد امنیتی :      

کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه فرهنگی ابن‌سینای بزرگ می باشد. طراحی و اجرا توسط: هنر رسانه




ناحیه کاربری

آدرس ایمیل:
رمز عبور:
 
رمز عبورم را فراموش کرده‌ام

ثبت نام