0
0
        

       برای داشتن موهای زیبا، شانه‌زدن آنها ضروری است. برس‌ها و شانه‌های مختلفی در بازار موجود است؛ از برس‌های تخت و گرد بگیرید تا پلاستیکی، چوبی، فلزی و... اما کدام برس مناسب موی شماست؟

       شانه‌های دندانه‌دار: این نوع شانه‌ها از جنس پلاستیک، فلز یا تمام‌چوب و فاصله دندانه‌های آنها از هم متفاوت است. بهتر است از انواع پلاستیکی و فلزی استفاده نکنید زیرا می‌توانند باعث شکستگی موها شوند. برای شانه کردن روزانه موها از انواعی استفاده کنید که صددرصد چوبی هستند.

       برس دندانه چوبی: این نوع برس مناسب حالت دادن و موج‌دار کردن موهاست. اگر موهای فری دارید این نوع برس مناسب است زیرا مانع از وز شدن موها می‌شود. برای موهای سست و شکننده نیز این نوع برس انتخاب خوبی است.

       برس بالش‌دار: دانه‌های پلاستیکی، چوبی یا فلزی این نوع برس روی یک پایه کوسن‌دار پلاستیکی سوار شده است. این برس برای صاف کردن موها استفاده می‌شود.

       برس گرد: این برس تنها برای فر کردن مو کاربرد ندارد بلکه با انتخاب نوع مناسب از این برس‌ها می‌توان به مدل دلخواه مو دست یافت. مثلا برای صاف کردن مو از برس‌هایی که سوزن‌های آن از هم فاصله زیادی دارند و قطر برس بیشتر است، استفاده می‌کنند. هر چه قطر برس کمتر باشد، مو فرتر می‌شود.

       برس تونل‌دار: این برس، دان‌های باز و به شکل V دارد و برای موهایی مناسب است که مرتبا در هم گره می‌خورند. برس‌زدن مو و سشوار کشیدن همزمان با این برس باعث باز شدن موها از هم و پر حجم شدن آنها می‌شود.

       برس‌های حرارتی: این برس‌ها برای سشوار کشیدن مناسب هستند. هنگام سشوار کشیدن سطح این برس گرم می‌شود و می‌تواند تکمیل‌کننده گرمای سشوار باشد. حالت گرد برس نیز باعث می‌شود موها بهتر حالت بگیرد. با برس گرد حرارتی کوچک می‌توانید موها را فر و با انواع بزرگ‌تر موها را صاف کنید.




مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

ارسال ديدگاه
نام :    ایمیل : 

عکس خوانده نمی شود کد امنیتی :      

کلیه حقوق این سایت متعلق به موسسه فرهنگی ابن‌سینای بزرگ می باشد. طراحی و اجرا توسط: هنر رسانه




ناحیه کاربری

آدرس ایمیل:
رمز عبور:
 
رمز عبورم را فراموش کرده‌ام

ثبت نام